Systém VA sme po prvý krát nasadzovali na veterinárnej poliklinike EU –VET. Na poliklinike pracuje 10 vetrinárnych doktorov a laborantov. Klinika poskytuje komplexnú starostlivosť o drobné zvieratá.
Informačný systém ktorý používali bol veľmi jednoduchý systém na evidenciu pacientov a zaznamenávanie ich liečby. Nezohľadňoval proces práce lekára a vyhľadávanie v agendách bolo zložité a zdĺhavé. Niektoré agendy neboli používané kvôli ich prácnosti napĺňania. Chýbal tu taktiež systém reportov, vyhodnotení a štatistík ako aj systém na tlač a tvorbu oznamov pre majiteľov.
Tento stav bol dôvodom časovo náročnej a často krát veľmi nepresnej informovanosti lekára ako aj majiteľov, taktiež nebol dostatočný ani na vyhodnocovanie kvality a náročnosti práce jednotlivých doktorov. Tým že nebol riadený prístup k systému, nebolo jasné, ktorý doktor čo zapísal a odrobil.
Po zistení stavu a konzultácii sme dospeli k záveru, že je nutné existujúci systém nahradiť modernejším a užívateľsky príjemnejším nástrojom ktorý bude zohľadňovať špecifiká veterinárnej praxe.
Na klinike EU-VET sme vytvorili systém na jednotnú správu agendy veterinárnej kliniky. Systém zohľadňuje proces práce doktora a to v krokoch anamnéza, vyšetrenie (laboratórne, ambulantné, iné), diagnóza. Diagnóza predošlého cyklu môže prejsť do anamnézy ďalšieho cyklu alebo sa uzavrie navrhovanou liečbou. Výsledky vyšetrení a záznamy doktorov sa ukladajú tak, aby boli dostupné z agendy pacient a nebolo potrebné ich prácne vyhľadávať. Systém tak isto riadi prístup jednotlivých užívateľov, dokáže využiť preddefinované reporty a zostavy, ktoré boli navrhnuté na základe požiadaviek z dát vkladaných doktormi. Obsahuje taktiež množstvo reportov a oznámení, ktoré sa dynamicky generujú zo záznamov o pacientovi a dávajú tak majiteľom komplexnú informáciu o diagnóze, liečbe a laboratórnych vyšetreniach. Obsahujú taktiež informácie o bežnej starostlivosti o drobné zvieratá.
V súčasnosti doktori presne vedia čo, ako a kedy bolo u pacienta vykonané prípadne aké vyšetrenia podstúpil. Majú tak isto prehľad o tom, kto tieto úkony vykonal a čo k tomu potreboval. Na záver si vedia urobiť sumár a vytlačiť zo systému faktúru na základe vopred definovaných cenníkov, ktorú dokážu ešte ďalej upraviť. Zákazníci majú komplexný prehľad o tom, čo sa s ich zvieraťom deje a dialo a aké sú odporúčania do budúcnosti.
Multilingual WordPress with WPML