Generálny riaditeľ Firma Evaglass sa rozhodol pomocou nami vytvoreného softvérového nástroja SFMS CRMTM skvalitniť riadenie obchodu a obchodných zástupcov. Po zavedení nástroja SFMS CRMTM do firmy môžeme spoločne konštatovať, že proces obchodu je pre všetkých zrozumiteľnejší. Je aj prehľadnejší, predpovedateľnejší a spravodlivejší ako bol predtým. Firma zavedením systému dokáže ušetriť finančné prostriedky a zvýšiť tým efektivitu obchodu.
Firma Evaglass je v dnešnej dobe spoločnosť zaoberajúca sa predajom a distribúciou produktov stavebného skla a špeciálnych fólií aplikovaných na sklo. Firma je v dynamickom raste. Ako oficiálny zástupca Brigestone Corporation pre EVASAFETM na Slovesnku, Českej republike a Poľsku vyžaduje výborné procesné riadenie a správu.
Obchodný zástupcovia firmy pôsobiaci v troch spomínaných krajinách. Majú na starosti stovky zákazníkov, u ktorých musia včas prísť so svojou ponukou, novinkami prípadnými zmenami a predviesť ich. Pre manažérov firmy bolo veľmi obtiažne týchto ľudí riadiť a sledovať náklady, ktoré sú s ich činnosťou spojené. Obchodníci sa často sťažovali, že sú nespravodlivo podozrievaní s nehospodárnosti a taktiež by veľmi radi vedeli v prípade úspechu aká odmena im prináleží.
Požadovali preto nástroj na sledovanie, kde v obchodnom cykle sa jednotlivý obchodný prípad nachádza. Či je obchodník na začiatku (prospekting) alebo na konci (rokovanie o zmluve) a taktiež v akom vzťahu je s potenciálnym zákazníkom. Manažéri firmy chceli sledovať náklady na jeden obchodný prípad. Taktiež chceli spravodlivo odmeňovať jednotlivých obchodníkov aby vedeli udržať a odmeniť tých najlepších.
Obchodníci zas potrebovali evidovať svoju každodennú prácu, alokovať náklady na jednotlivé obchodné prípady aby ich ďalej vedeli obhájiť ako potrebné pre získanie obchodu.
Náš systém SFMSTM túto problematiku rieši. Pomocou prehľadných reportov má manažment prehľad o všetkých aktivitách obchodníkov a nestáva sa tak, že náklady na obchod by neúmerne rástli oproti predpokladaným výnosom. Taktiež sa dá jednoznačne povedať kto z obchodníkov dosiahol v ktorom období najlepšie výsledky. Na základe presne dopredu stanovených kritérií je možné odmeniť jednotlivých obchodníkov.
Obchodníci zas vedia presne zdokumentovať na akom obchodnom prípade pracovali a aké náklady boli s týmto obchodným prípadom vynaložené.
Po zavedení nášho softvérového vybavenia SFMS CRM TM , radikálne klesli náklady na obstaranie jednotlivých zákaziek. Taktiež sa zvýšila prehľadnosť jednotlivých obchodných prípadov a v súčasnosti je možné predvídať obchodný rok v predstihu pre účtovnými výkazmi s presnosťou na +-5%.
Multilingual WordPress with WPML