D.A.S. poisťovňa právnej ochrany, a.s. je dcérska spoločnosť mníchovskej poisťovne D.A.S. Deutscher Automobil Schutz AG. Na slovenskom poistnom trhu pôsobí od roku 1997 a zaoberá sa výlučne poistením právnej ochrany.
Zákazník nedisponoval žiadnou aplikáciou podporujúcou online predaj produktov. Predaj bol uskutočňovaný na predajných miestach papierovo. S rastúcim počtom zamestnancov, klientov, agentov a zmluvných partnerov sa tento systém stával nedostatočným, neprehľadným, časovo náročným a neefektívnym. Dlhodobo neudržateľným a konkurencie neschopným.
Úloha ktorej sme čelili bolo vytvoriť portál pre online predaj poistenia. Informatizovať systém predaja a činnosti poisťovne s najvyššou možnou automatizáciou procesov.
Naši analytici a architekti spoločnou komunikáciou so zákazníkom skúmali procesy a identifikovali požiadavky na informačný systém. Po analýze navrhli niekoľko vhodných riešení s ohľadom na súčasné procesy, všetkých participujúcich používateľov aplikácie ako aj na budúce možné rozšírenia aplikácie.
Riešením bola databázova aplikácia, ktorá sa skladá zo šiestich DNN modulov.
V rámci administrácie zákazník vytvára a mení produkty, produktové skupiny, väzby na produkty, zľavy a určuje jednotlivé tarify. Okrem definície a špecifikácie ponuky poistenia definuje aj doplňujúce informácie v podobe formulárov, právnych znení, šablón a vkladá zdieľané dokumenty. Tvorí a aktualizuje ponuku online poistenia so všetkými náležitosťami.
Ďalšou dôležitou funkciou je správa, sledovanie a evidencia obchodných partnerov. Aplikácia umožňuje zákazníkovi pridávať obchodných partnerov a generovať URL prostredníctvom ktorej partneri môžu predávať služby poisťovne.
Potencionálny záujemca po kliknutí na URL zadanej obchodným partnerom je presmerovaný na DAS stránku kde môže uzavrieť poistenie. Zákazníkoví sa v aplikácií zobrazí cez ktorú URL obchodného partnera bol poistník presmerovaný.
Prínos:
Po vstúpení na stránku DAS si klient vie prezerať a vyberať z produktov, ktoré boli zadefinované v administrácií. Ná základe navoleného produktu pre ktorý sa klient rozhodol je presmerovaný k nasledovným krokom poistenia:
Formulár pre záujemcu o poistenie > Rekapitulácia > Ponuka > Zadávanie údajov > Poistná zmluva
Ponuku systém vytvára na základe algoritmov automaticky.
Prínos:
Ø Zníženie počtu zamestnancov, úspora času a nákladov – klient nemusí osobne navštíviť pobočku, ale predaj prebieha online a je plne automatizovaný.
Ø Zvýšenie konkurencie schopnosti keďže väčšina ľudí nakupuje online – väčšie prispôsobenie sa trhovým požiadavkám.
Všetky evidované dáta poistníkov sa automaticky zasielajú do externej centrálnej databázy.
Prínos:
Ak klient neukončil proces poistenia ale prerušil ho v určitom kroku z rôznych príčin, aplikácia eviduje údaje o klientovi ako aj v ktorom kroku poistenia skončil. Zamestnanci poisťovne tak majú možnosť monitorovať kedy nastalo prerušenie akcie a na základe údajov ktoré boli vyplnené majú tiež možnosť reengagementu klienta.
Prínos:
Obchodní partneri na základe autentifikácie majú možnosť vytvárať zmluvy a vidieť im prislúchajúcu evidenciu klientov ako aj svoje štatistiky.
Nástroj je plne prispôsobený potrebám obchodných partnerov a kumunikuje s databázou DAS. Zákazník(DAS) pritom vymedzuje práva obchodných partnerov.
Obchodný partneri sa prihlasujú do aplikácie v rámci dvojfázovej autentifikácie, t.j. po zadaní prihlasovacích údajov nasleduje overenie SMS správou.
Prínos:
Naše riešenie je určené pre použitie zákazníkom, obchodnými partnermi poisťovne ako aj pre cieľovú skupinu klientov. Riešenie umožňuje centrálne riadenie celého distribučného kanála.
Zákazník je s riešením spokojný, pretože poskytuje nástroj pre online predaj produktov. Spoločnosť je teraz schopná predávať produkty rýchlo a efektívne bez časového zaťaženia a zbytočných nákladov.
Riešenie zákazníkovi prinieslo:
Multilingual WordPress with WPML